همراه با تغییر شماره کارت نفت سفید روستایی و تغییر شماره کارت گاز مایع

برای ثبت نام فرم زیر را تکمیل کنید

از اینجا ثبت نام کن

لینک زیر رو کپی کن، بفرست برای دوستات

https://rezacn.ir/?p=29246

در این بخش، به تعدادی سوال عمومی پاسخ داده ایم

ثبت نام نفت برای روستاست، اگر در روستای شما به صورت همزمان نفت و گاز می دهند امکان ثبت نام دارید، در غیر این صورت به صورت همزمان نخوهید توانست ثبت نام کنید، اگر محل سکونت شما شهر است باید ثبت نام گاز را انتخاب کنید

اگر شما قبلا یکی از خدمات ثبت نام نفت و یا گاز انجام داده اید، دیگر نمی توانید به صورت جدا خدمت دیگری را ثبت نام کنید به خصوص خدمت جدید شما اگر نفت باشد

بله منظور همان گاز مایع می باشد که شما در مصارف خانگی در آشپزخانه و یا برای خودروهای گاز سوز استفاده می کنید

منظور ما نفت مورد مصرف چراغ می باشد که معمولا در روستاها بیشتر استفاده می شود، این نفت به صورت بشکه به متقاضی داده می شود، البته در مصارف دیگر نیز استفاده می شود

افراد متاهل و یا سرپرست خانواده می توانند برای گاز و یا نفت ثبت نام کنند، خانم های مطلقه هم در صورتی که در سیستم ثبت احوال به عنوان سرپرست شناخته شده باشند می توانند در این سامانه ثبت نام کنند

سهیمه شما برای دریافت نفت یا گاز از طریق شماره کارت ثبت شده شناسائی می شود، برای مثال اگر شما بخواهید بروید و کپسول گاز خریداری کنید هر کارت بانکی در دستگاه کارتخوان جواب نمی دهد و حتما باید کارت بانکی را با خود ببرید که در سامانه ثبت کردید

در صورتی که از طریق همین سایت اقدام به ثبت نام کرده اید و ثبت نام شما موفقیت آمیز بوده، می توانید از بخش (وضعیت ثبت نام من) لیست تمام کارت های بانکی ثبت شده را مشاهده کنید، در غیر این صورت می توانید از طریق همین صفحه درخواست ویرایش اطلاعات قبلی را ثبت کنید و شماره کارت جدید برای ثبت نام کپسول گاز مایع و نفت سفید روستایی ارائه دهید

ما وب سایت اصلی شرکت فرآورده های نفتی نیستیم، ما یک کافی نت آنلاین هستیم که فقط جهت سهولت در کار شما فرآیند ثبت نام را با استفاده از تجربه هایی که داریم، برای شما در سایت اصلی پیگیری و انجام می دهیم، ، در این سایت شما می توانید از امکانات زیر بهره مند شوید

  • ثبت نام آنلاین نفت و گاز
  • استعلام وضعیت ثبت نام
  • مشاهده ثبت نام در هر زمان
  • ویرایش اطلاعات
  • دسترسی به شماره تماس شرکت پخش فراورده های نفت تمام شهرهای ایران
  • و …

ممکن است در هنگام ثبت نام در سایت سدف، با خطاهایی روبرو شویم که در زیر به بخشی از آنها اشاره می کنیم، لازم به ذکر است در صورتی که شما قبلا این خطاها را برای خود مشاهده کردید و یا به دیگر کافی نت ها مراجعه نمودید و این خطاها را دریافت کردید، بهتر است قبل از ثبت درخواست در این سایت، مشکل خود را رفع کنید، جهت رفع مشکل می توانید با شماره هایی که در همین صفحه می باشد تماس بگیرید (روی تصویر نقشه کلیک کنید)، در صورتی که درخواست خود را ثبت کردید و با خطاهای زیر مواجه شدین، یک کد تخفیف برای استفاده مجدد به صورت رایگان به شما پیامک خواهد شد که بعد از رفع مشکل دوباره درخواست شما بررسی شود

  • خطای ثبت اعضاء خانواده توسط سیستم ثبت احوال (این خطا جز خطاهایی نیست که شامل کد تخفیف شود و در آن لحظه فقط سرپرست ثبت می شود و مشکل خاصی نیز در دریافت سهمیه ایجاد نمی کند)
  • خطای عدم سرپرست بودن شخص : این خطا مهم است و باید حتما رفع شود تا بتوان ثبت نام کرد، دقت کنید اگر کد ملی شما اشتباه وارد شود هم ممکن است با همین خطا روبرو شوید، دسترسی برای رفع این مشکل فقط در اختیار رئیس ناحیه یا منطقه می باشد، این خطا بدین معنی نیست که شما در سیستم ثبت احوال سرپرست نیستید، بلکه زمانی رخ می دهد که اطلاعات شما در سامانه شرکت فراورده های نفتی ناقص می باشد و نیاز به مراجعه شما جهت تکمیل اطلاعات است
  • خطای، متقاضی با کد ملی x قبلا تحت تکفل کد ملی y ثبت می باشد، این خطا بدین معناست که شما قبلا در دوران مجردی تحت نظر پدر یا سرپرست خودتان ثبت نام کرده اید و یا ممکن است تحت نظر همسر خودتان ثبت بوده اید و الان طلاق گرفته اید، و الان باید کد ملی شما از لیست سرپرست قبلی  حذف گردد تا بتوانید خودتان جداگانه ثبت نام کنید، اگر وضعیت سرپرست قبلی شما تایید شده باشد متاسفانه خودتان نمی توانید اعضاء را ویرایش و یا حذف کنید و باید به شرکت فراورده های نفتی در منطقه خودتان مراجعه کنید، با کلیک بر روی نقشه ایران در همین صفحه می توانید شماره تماس این شرکت را در سراسر کشور ببینید
  • کد پستی قبلا توسط شخص دیگری ثبت شده است، این مشکل نیز باید رفع شود تا بتوان ثبت نام را انجام داد هر چند که ما با یک کد پستی چند خانواده را ثبت نام می کنیم، اما بهتر است هر خانواده از کد پستی خودش استفاده کند، برای دریافت کد پستی می توانید به اداره پست مراجعه کنید و یا قبض آب یا برق خود را ببینید، اگر کد پستی مورد نظر توسطه رئیس ناحیه یا منطقه قفل شده باشد، در آن صورت امکان استفاده از آن کد پستی تحت هیچ شرایطی نیست که معمولا برای برخی از روستاییان برای دریافت نفت این کار انجام می شود، ثبت یک کد پستی برای چند نفر زمانی بدرد می خورد که در یک حیاط چند خانواده زندگی می کنند یا یکی مالک و دیگری مستاجر است

 

گاهی اوقات پیش می آید که ممکن است کد ملی شما قبلا در سامانه ثبت شده باشد، برای اینکه بتوانیم اطلاعات شما را مشاهده نمائیم و یا بروزرسانی را انجام دهیم، باید رمز عبور شما را بازیابی کنیم، کد 4 رقمی از سوی شرکت پخش فراورده های نفتی بر روی شماره موبایلی که قبلا ثبت شده ارسال می گردد (مثل تصویر زیر)

اگر در سایت ما ثبت نام کرده اید، بعد از اینکه این کد و پیام ما را از طریق پیامک دریافت کردید، کافیست وارد لینک زیر شوید و کد را ثبت نمائید

https://rezacn.ir/services/niopdc/code

فقط زمانی می توانید، کد را ثبت کنید که برای شما پیامک ارسال شده باشد، در غیر این صورت امکان استفاده از این خدمات برای شما وجود ندارد

در صورتی که هیچ کدی دریافت نمی کنید، احتمالا به شماره موبایلی که در سامانه اصلی قبلا ثبت کرده اید دسترسی ندارید که جهت رفع مشکل باید به شرکت فراورده های نفتی مراجعه نمایئد

 

در صورتی که نمی دانید قبلا ثبت نام کرده اید یا خیر یا به هر دلیلی دچار شک و تردید هستید، بهتر است درخواست استعلام ثبت کنید چرا که هزینه استعلام کمتر از هزینه ثبت نام است، در صورتی که شما درخواست ثبت نام ارسال کنید و بعد از بررسی متوجه شویم که قبلا ثبت نام کرده باشید هزینه شما قابل عودت نیست و ما فقط اطلاعات شما را بروزرسانی مجدد می کنیم

ممکن است شما برای دریافت کپسول گاز رفته باشید و بخواهید با همان کارت بانکی که ثبت کرده اید هزینه را حساب کنید، اما با خطای کارت بانکی شما ثبت نشده مواجه شوید، حداقل 3 روز بعد از ثبت نام موفقیت امیز شما زمان نیاز است که اطلاعات کارت شما در شرکت پخش فراروده های نفتی بروزرسانی شود، در صورتی که همچنان با این مشکل روبرو بودید باید در تایم اداری با شماره 09627 تماس بگیرید، رفع این مشکل از عهده ما متاسفانه خارج است ، وطیفه ما ثبت نام شماست که مطابق با شرایط و قوانین موجود در سایت در خدمت شما هستیم

شرایط عودت وجه در هنگام استفاده از فرم ثبت نام وجود دارد، اما به صورت خلاصه می توان گفت، استعلام ثبت نام شامل عودت هزینه نیست – انصراف از ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات فقط تا 30 دقیقه بعد از ثبت درخواست امکان پذیر است و در این صورت 50 درصد هزینه پرداختی کسر می گردد و مابقی عودت داده می شود، درخواست انصراف از ثبت نام باید از طریق روبیکا و یا واتساپ به شماره 09999941412 ارسال شود ، اگر فکر می کنید ممکن است نتوانید بعدا ما را از طریق روبیکا و یا واتساپ پیدا کنید و درخواست انصراف بدهید، بهتر است قبل از شروع ثبت نام شماره ما را ذخیره و ما را از طریق روبیکا و یا واتساپ پیدا کنید

در صورتی که ثبت نام شما در حال انجام باشد حتی در 1 دقیقه اول نیز امکان انصراف نیست، ولی ما همیشه سعی می کنیم درخواست شما را با کمی تاخیر انجام دهیم که در صورت لزوم بتوانید درخواست خود را ارسال کنید

 

جهت ارتباط با ما، از طریق روبیکا و یا واتساپ به شماره 09999941412 پیام بفرستید و سوال خود را به صورت کامل مطرح کنید، همچنین می توانید با ما از طریق چت سایت در ارتباط باشید

ارتباط با ما

کاربر گرامی، جهت پشتیبانی در بخش خدمات، سریع ترین راه، ارسال پیام از طریق پیام رسان ها می باشد، از همراهی شما متشکریم / .

روبیکا : 09999941412
واتساپ : 09999941412
پیامک : 09999941412

گزارش خطا

در صورتی که در این بخش، با خطایی مواجه شدین، می توانید از طریق فرم زیر آنرا برای ما ارسال کنید