خدمات قبض آب و برق

از اینجا شروع کن

آیا خدمت قبض آب و برق برای همه استان هاست؟

خدمات قبض برق برای همه استان هاست، اما در حال حاضر خدمات آب را فقط برای استان هرمزگان انجام می دهیم و در آینده همه استان ها مشمول خدمات قبض آب در سایت ما قرار خواهند گرفت

آیا همان لحظه قبض را دریافت می کنیم؟

با توجه به اینکه خدمات ما به وب سرویس آب و برق متصل نیست، در حال حاضر امکان اینکه به صورت آنی پاسخ را دریافت کنید وجود ندارد و ما به صورت دستی مطابق با شرایط کافی نت، کار شما را انجام خواهیم داد

آیا هزینه پرداختی قابل عودت است؟

هزینه پرداختی تحت هیچ شرایط قابل عودت نیست

با چه مدارکی می شود قبض آب و برق گرفت؟

قبض آب را می توانید با شماره اشتراک یا شناسه قبض برق بگیرید

قبض برق را نیز می توانید از طریق شماره اشتراک – شناسه قبض برق و یا عکس کنتور دریافت کرد

استعلام قبض را چگونه ببینم؟

بعد از اینکه درخواست خود را ثبت کردید و پیامک را دریافت کردید، می توانید به همین صفحه مراجعه کنید و از انتهای همین صفحه قبض خود را جستجو کنید و آن را به راحتی دانلود کنید

قبض را دانلود کردم اما باز نمی شود

با توجه به اینکه سامانه های اصلی قبض را به صورت pdf در اختیار ما می گذارند ما نیز همان نسخه را بدون هیچ گونه دستکاری در اختیار شما خواهیم گذاشت، لذا باید بر روی گوشی و یا کامپیوتر شما نرم افزار pdf خوان وجود داشته باشد، اما اگر نیاز به دانلود فایل ندارید به صورت عادی در آخر همین صفحه می توانید مبلغ قبض و تاریخ ها و شناسه قبض و پرداخت را ببینید و در صورت تمایل همان را پرداخت کنید و اگر قبض شما تکراری ست که باید صبر کنید تا قبض جدید شما از سوی سازمان مربوطه صادر شود و مجدد درخواست ثبت کنید

کد تخفیف شامل چه کسانی می شود؟

در صورتی که مطمئن شویم شماره اشتراک یا شناسه قبض برق و … را اشتباه وارد کرده اید، یک کد تخفیف برای شما ارسال می شود که می توانید یک بار دیگر بدون پرداخت مجدد هزینه، شانس خود را امتحان کنید، این کد تخفیف فقط تا یک هفته معتبر است و بعد از آن باطل خواهد شد

آیا با کد ملی می توان قبض آب یا برق گرفت؟

دسترسی به این مورد از سوی سازمان های مربوطه وجود ندارد

آیا می شود کد ملی صاحب اشتراک را در اورد؟

بله این امکان وجود دارد که به کد ملی و مشخصات و شماره صاحب اشتراک دسترسی داشت، اما به دلیل اینکه ممکن است حریم خصوصی افراد را نقص کند، ما اجازه انجام این خدمات را در حال حاضر نداریم و شاید در آینده دسترسی عمومی فراهم گردد

چگونه می توانم به پشتیبانی پیام بدهم؟

در صورتی که سوالی دارید می توانید از طریق روبیکا و یا واتساپ به شماره 09999941412 پیام ارسال کنید، ما فقط پاسخگوی شماره های کشور ایران هستیم، لذا اگر شماره شما بین المللی و یا مجازی می باشد پاسخگو نیستیم

مشاهده تاریخچه خدمات
شماره اشتراکشناسه قبضشناسه پرداختنام مالکاز تاریختا تاریخبدهی قبلیمبلغ کلنوع قبضدانلود فایل

با اطلاعات وارد شده، چیزی یافت نشد

شماره اشتراکشناسه قبضشناسه پرداختنام مالکاز تاریختا تاریخبدهی قبلیمبلغ کلنوع قبضدانلود فایل